Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Prindi lehekülg

Digitaalne põgenemistuba toetab erivajadustega inimeste tööle jõudmist

23.09.2021

Work@ble logo

Kevadel käima lükatud rahvusvahelise projekti Work@ble käigus luuakse põgenemistoa tüüpi videomäng, mille kaudu saavad spetsialistid hinnata ja arendada erivajadustega inimeste tööalaseid ja tööle jõudmiseks vajalikke oskusi. Mäng saab olema lõbus viis tööhõivespetsialistidele, et toetada oma klientide tööle rakendumise protsessi, samal ajal treenides nende digioskusi.

Elame ajal, mil meie ellu on tulnud erinevaid virtuaalseid lahendusi ning oleme muutunud neist ühel või teisel viisil sõltuvaks. Kasutame virtuaalseid teid omavahelisel suhtlemisel, koolitustel ja igapäevatöös. Meie keskel elab hulk inimesi, kelleni kaasaegsed digitaalsed lahendused ei jõua või neil on takistusi, et osaleda veebipõhistel koolitustel või tööks ettevalmistumisel. Seetõttu on tekkinud eriti puuetega ja erivajadustega inimeste jaoks n-ö digitaalne lõhe, mida loodava mängu abil püütakse vähendada.

Astangu Keskuse roll on panustada mängu valmimisse, toetudes tööhõivespetsialistide kogemusele erivajadustega inimeste töölistamisel. „Loodetavasti kujuneb loodav digitaalne mäng nii tööhõivespetsilistide kui ka teiste tugispetsialistide jaoks oluliseks töövahendiks, mis on igast küljest vaadatuna kaasaegne ja kasutajasõbralik toetamaks nii keskuse õppijate kui teiste erivajadustega inimeste tööle jõudmist“, võtab projektis osalemise kokku keskuse tööhõivespetsialist Kerli Tamme.

Kaheaastases projektis osalevad lisaks Eestile ka Hispaania (projekti koordinaator), Itaalia, Austria, Kreeka ja Norra. Astangu Keskuse töötajatest osalevad projektis tööhõivespetsialistid Kerli Tamme, Kristi Juur ja Merle Peekman.

Projekti koduleht

Projekti uudiskiri (.pdf)